Cilindri patrati ISO6431-ISO15552 seria SI

SI-250x250

Cilindru pneumatic standard patrat  ISO15552 (original ISO6431)

  • Simeringul tijei este compus din 2 garnituri in forma de Y cu un singur sens care au rol de compensare si prelungirea duratei de expolatare
  • Camasa din aluminiu are o rezistenta foarte buna la coroziune
  • Ajustarea franarii este usor de folosit

Specificatii

Ø Piston mm

32

40

50

63

80

100

125

160

200

Tip actiune

Dubla actiune

Fluid

Aer(filtrat print-un filtru de 40µm)

Tip

prindere

SI Basic FA FB CA CB CR LB TC FTC TF TM
SID

Basic FA LB TC FTC TF TM

SIJ
Presiunea delucru

0.1~1.0MPa(14~145Psi)

Presiunea maxima

1.5MPa(215Psi)

Temperatura ℃

-20~80

Viteza  mm/s

30~800

30~500

Toleranta cursa

Tip franare Franare reglabila
Ajustare cursa franare mm

27

30

36

40

50

Alimentare ①

1/8″

1/4″

3/8″

1/2″

3/4″

① Filet PT、filet  tip NPT sau G este disponibil

Cursa

Ø Piston
(mm)

Cursa standard

Cursa.
maxima

Cursa
disponibila
32 25 50 75 80 100 125 150 160 175 200 250 300 350 400 450 500

1000

1800

40 25 50 75 80 100 125 150 160 175 200 250 300 350 400 450 500 600 700 800

1200

1800

50 25 50 75 80 100 125 150 160 175 200 250 300 350 400 450 500 600 700 800 900 1000

1200

1800

63 25 50 75 80 100 125 150 160 175 200 250 300 350 400 450 500 600 700 800 900 1000

1500

1800

80 25 50 75 80 100 125 150 160 175 200 250 300 350 400 450 500 600 700 800 900 1000

1500

1800

100 25 50 75 80 100 125 150 160 175 200 250 300 350 400 450 500 600 700 800 900 1000

1500

1800

125 25 50 75 80 100 125 150 160 175 200 250 300 350 400 450 500 600 700 800 900 1000

1500

1800

160 25 50 75 80 100 125 150 160 175 200 250 300 350 400 450 500 600 700 800 900 1000

1500

2000

200 25 50 75 80 100 125 150 160 175 200 250 300 350 400 450 500 600 700 800 900 1000

1500

2000

Observatie Va rugam sa ne contactati pentru dimensiuni in afara standardului

symbol

Cod comanda

Dimensiuni

Observatie:Dimensiunea cilindrului cu magnet este aceeasi cu a celui fara magnet

Cota
Ø Piston

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

N

32

142

48

94

30

29

19

27.5

22

17

6

M10×1.25

M6

13

40

159

54

105

35

33

21

32

24

17

7

M12×1.25

M6

17

50

175

69

106

40

42

27

31

32

23

8

M16×1.5

M8

15.5

63

190

69

121

45

42

27

33

32

23

8

M16×1.5

M8

16.5

80

214

86

128

45

53

33

33

40

26

10

M20×1.5

M10

16.5

100

229

91

138

55

55

36

37

40

26

10

M20×1.5

M10

18.5

125

279

119

160

60

74

45

46

54

41

13.5

M27×2

M12

23

160

332

152

180

65

94

58

50

72

55

18

M36×2

M16

25

200

347

167

180

75

100

67

50

72

55

18

M36×2

M16

25

 

Cota
Ø Piston

      O

P

     Q

R

      S

T

     V

W

     X

Y

32

1/8″

5.5

6

6

47

32.5

12

10

3

30

         40

1/4″

     6

7.5

      8.5

53

     38

16

    13

3.5

     35

50

1/4″

7.5

6.5

9.5

65

46.5

20

17

3.5

40

63

    3/8″

7.5

7.5

11.5

    75

56.5

    20

17

     4

45

80

3/8″

9

7.5

13.5

95

72

25

22

4

45

        100

1/2″

    9.5

8.5

    13.5

115

      89

25

    22

4

     55

125

1/2″

14

12

14

140

110

32

27

4

60

160

    3/4″

15

    12

20

   180

140

    40

36

     4

65

200

3/4″

15

12

20

220

175

40

36

5

75

SID

SIJ

Cota

Ø Piston

A

A1

B

C

E

Z

32

190

188

48

94

29

27

40

213

208

54

105

33

28

50

244

233

69

106

42

31

63

259

248

69

121

42

31

80

300

286

86

128

53

39

100

320

304

91

138

55

39

125

398

378

119

160

74

54

160

484

458

152

180

94

68

200

514

482

167

180

100

68

Observatii
1 Dimensiunea cilindrului pneumatic cu magnet este aceeasi cu a celui fara magnet

2 Cotele nemarcate sunt identice cu cele de la cilindri SE